Nowa Corolla
Sedan
Dzięki nam jest hybrydowa.
Dzięki Tobie wyjątkowa

Wyjątkowa, innowacyjna, elegancka

Kolejna generacja napędu hybrydowego


Zaprojektowany do miasta, stworzony,
by jechać dalej




Robi wrażenie na zewnątrz i w środku

Ekonomia spalania, niskie emisje i satysfakcja z jazdy
Hybrydowy napęd 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT zachwyca charakterem i elastycznością podczas jazdy w mieście. Średnie spalanie na poziomie 3,4–3,8 l/100 km to absolutna rewelacja. Co więcej – nigdy nie musisz pamiętać o ładowaniu akumulatora, bo napęd hybrydowy ładuje się sam podczas jazdy. Tak właśnie powinna wyglądać hybryda.
Platforma TNGA
Konstrukcja nowej Corolli Sedan jest oparta na unikalnej platformie projektowej TNGA. Dzięki niej obniżono środek ciężkości, co wraz z nowym tylnym zawieszeniem wielowahaczowym zdecydowanie poprawia dynamikę jazdy i zmniejsza przechyły boczne. Ponadto nadwozie jest sztywniejsze i szersze, a kierowca siedzi nieco niżej, mając szerszy kąt widzenia.


Sprytne technologie
Dzięki takim funkcjom, jak stacja do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej czy system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) jazda jest znacznie wygodniejsza. Opcjonalny wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD) pozwoli skupić się na drodze, pokazując najważniejsze informacje tuż przed oczami kierowcy.

Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD)
System wykrywa pojazdy poruszające się po drodze, a także pieszych. Kiedy system odnotuje ryzyko kolizji, wysyła ostrzeżenie w formie sygnałów dźwiękowych i świetlnych. Jeśli kierowca nie zareaguje, system automatycznie aktywuje hamulce. Nawet jeśli kierowca naciśnie już pedał hamulca, system dodatkowo zwiększy siłę hamowania, aby uniknąć kolizji lub złagodzić jej skutki.
Tempomat adaptacyjny (ACC)
Pomaga utrzymać stałą prędkość bez ingerencji kierowcy oraz zachować minimalny, zaprogramowany odstęp od poprzedzającego auta. Kiedy odstęp zmniejsza się, system redukuje prędkość auta, w razie potrzeby całkiem je zatrzymując. Jeśli odstęp zwiększa się, pojazd odpowiednio przyspiesza aż do momentu, w którym ruch na drodze pozwoli powrócić do zadanej prędkości.
Układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA)
System wykorzystuje znaki poziome na jezdni przed pojazdem, aby oszacować pozycję samochodu na drodze. Jeśli auto przypadkowo zjeżdża ze środka pasa ruchu bez użycia kierunkowskazu, system emituje ostrzeżenia, a kierownica delikatnie wibruje.
Automatyczne światła drogowe (AHB)
System automatycznych świateł drogowych opracowano z myślą o optymalnej widoczności podczas jazdy nocą i komforcie wszystkich użytkowników drogi. Umieszczona w przedniej szybie kamera wykrywa światła zbliżających się pojazdów, stale monitorując także poziom jasności świateł ulicznych. W zależności od potrzeb system automatycznie uruchamia światła drogowe lub światła mijania. Dzięki temu kierowca może całkowicie skupić się na drodze, co poprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA)
Układ rozpoznaje znaki na drodze i wyświetla na przejrzystym, kolorowym wyświetlaczu na tablicy wskaźników przydane informacje, np. ograniczenia prędkości czy zakazy wyprzedzania. Jeśli kierowca nie stosuje się do wskazówek umieszczonych na znakach, system emituje także dźwiękowe i świetlne sygnały ostrzegawcze.